Psihopāta prātā - empātisks, bet ne vienmēr

click fraud protection

Jāsaka droši, ka lielākajai daļai psihopātu nav ne Hannibala Lekera izcilā prāta, ne viņa diezgan savdabīgās kulinārijas garšas. Parasti viņi neēd upuru aknas. Un tomēr Lecter varonis ilustrē vienu no psihopātijas pieņēmumiem: tie var būt sociāli viltīgi ja viņi vēlas. Viņi spēj savaldzināt savus upurus tumšā alejā un sekundes vēlāk pārvēršas par aukstasiņu izvarotājiem vai slepkavām. Atšķirībā no vairuma slepkavu, kuri rīkojas kaislības karstumā un vēlāk jūtas vainīgi par izdarīto, psihopāti nejūtas tik nožēlojami.

Valērija Gazzola

Prof. Taustiņi skenē dalībnieku.

Valērija Gazzola


Līdz šim dominējošā psihopātijas izpratne bija tāda, ka viņiem pamatā trūkst tādu emociju kā bailes vai ciešanas. Ja jūs plaukstat rokas aiz kāda muguras, viņa sāk pārsteigt, un jūs varat izmērīt, kā viņas plaukstas svīst. Ja jūs to darāt ar indivīdiem ar psihopātiju, eksperimenti parādīja, ka viņu reakcija ir saplacināta. Viņi tik tikko satriec un rokas paliek sausas. Tagad iedomājieties, ja jūs nekad nebūtu izjutuši patiesas bailes vai ciešanas, kā jūs varētu justies līdzcilvēku bailēm vai ciešanām?

Empātija ir mūsu normālas morālās attīstības atslēga. Kā bērni, mums tiek teikts, lai neapvainotos citus, un mums tiek runāts ar pilnu muti nerunājot. Bērni ātri jūtas ļoti atšķirīgi, pārkāpjot šos divus noteikumu veidus. Empatija ir tas, kas padara atšķirību. Katru reizi, kad kādam ievainojat, šī cilvēka ciešanas kļūst par jūsu sāpēm, un jūs sākat asociēt savas vietējās sāpes ar kaitējumu citiem. Pēc tam vardarbība sāk justies slikti. No otras puses, palīdzot citiem, jūs jūtat viņu laime, un sāks justies labi.

Ja jums trūktu empātijas, tas nekad nenotiktu. Apkaunojot citus, jūs paliks sastindzis un būsit tikpat mazsvarīgs kā ēšana ar pilnu muti - vienkārši vēl viena konvencija. Tādā gadījumā vienīgais iemesls, kāpēc nedarīt nevienu, nebūtu bailes no tā sods - nē vaina vai līdzjūtība. Ja šāds nesampatīgs vīrietis būtu viens pats tumšā alejā ar pievilcīgām sievietēm un neviens viņu nesodītu, kas traucē viņa iekārei?

 Harma Meffert

Dr Meffert Tiesu klīnikā.

Avots: Harma Meffert


Lai labāk saprastu, vai empātijas trūkums varētu izskaidrot, kāpēc psihopātiska likumpārkāpējiem nav slikti justies sāpinot citus, mēs sadarbojāmies ar holandiešiem kriminālistika klīnika, lai izpētītu, kas notiek smadzenēs. Pēdējo divu gadu desmitu laikā mūsu laboratorijas un citu cilvēku darbs ir identificējis neironu empātijas paraksts. Mēs visi aktivizējam smadzeņu reģionus, kas iesaistīti savās darbībās, kad redzam citu rīcību - to dara pat pērtiķi, kā parādīja mūsu darbs pie spoguļneironiem. Mēs aktivizējam somatosensorisko garozu, reģionu, kas iesaistīts pieskāriena uztveršanā, kad redzam, ka kāds cits ir pieskāries viņas ādai. Mēs aktivizējam mūsu izolatoru un cingulējam garozu, reģionus, kas iesaistīti mūsu pašu emocijās, kad redzam citu emocijas. Tātad, ja mēs esam aculiecinieki vardarbības upurim, kurš sāpīgi sāpina, mūsu smadzenes aktivizē mūsu pašu pūšanos un sāpes - mēs dalāmies viņas ciešanās. Izmantojot funkcionālās magnētiskās rezonanses attēlveidošanu, mēs varam kvantitatīvi noteikt šo empātiju, vienkārši izmērot aktivitāte motoriskajos, somatosensoriskajos un emocionālajos smadzeņu reģionos, vienlaikus liecinot par citi.

Valērija Gazzola

Dalībnieks tiek skenēts.

Valērija Gazzola


Lai pārbaudītu, vai psihopātiskiem cilvēkiem tā trūkst empātisks smadzeņu aktivizēšana, klīnika uz mūsu skeneri transportēja 21 notiesātu vardarbīgu psihopātisko likumpārkāpēju. Pa vienam, ložu necaurlaidīgos minivenos. Tā kā metālu nevar ienest magnētiskā attēlveidošanas skenera tuvumā, aizsargi bija neapbruņoti, bet pacientiem bija biksēs iezāģēti koka nūjas un plastmasas roku dzelži, lai viņi nevarētu aizskriet vai ievainot kāds.

Pēc tam katram pacientam parādīja filmas par cilvēkiem, kas viens otram sāp, kamēr smadzeņu aktivitāte tika izmērīta, izmantojot fMRI. Pirmkārt, pacientiem vienkārši lika uzmanīgi skatīties filmas. Vēlāk Harma Meffert, doktorants, kurš veica pētījumu (tagad NIMH Bethesda), iegāja skenera istabu un iepļāpa pacientus uz rokām, lai lokalizētu smadzeņu reģionus, kas iesaistīti pieskāriena un sāpes. Pēc tam mēs varētu tuvināties šiem smadzeņu reģioniem, lai redzētu, vai pacienti aktivizēja savas sāpes, skatoties citu sāpes. Mēs rīkojāmies tāpat ar 26 vīriešiem līdzīgā vecumā un IQ. Pētījuma rezultāti, kas šodien tiek publicēti žurnālā Smadzenes, norāda, ka motorisko, somatosensoro un emocionālo smadzeņu reģionu aktivizēšanās vietās bija daudz zemāka pacientiem ar psihopātiju nekā parastajiem cilvēkiem. Teorija šķita pareiza: viņu empātija bija mazināta, un tas varētu izskaidrot, kāpēc viņi izdarīja tik briesmīgus noziegumus, nejūtot vainu.

Valērija Gazzola

Sāpju reģionu lokalizācija

Valērija Gazzola


Bet kā tad viņi reizēm var būt tik burvīgi? Es atceros, ka tērzējām ar vienu no pacientiem, 13. pacientu, ar īpaši smagu psihopātu (viņš bija guvis visus 40 punktus psihopātijas kontrolsarakstā). Apsargu ieskauts, viņš šķita patīkamākais cilvēks. Viņš smaidīja, iesaistījās un šķita, ka sajutīs tieši to, ko mēs no viņa gribējām. Daudzi no mūsu “parastajiem” dalībniekiem šķita rupji un nedraudzīgi. Valērija Gazzola, ar kuru es vadu laboratoriju, ieteica mums ļaut pacientiem vēlreiz skatīties filmas, bet lūdzot viņus mēģināt iejusties upuros filmās. Mēs atklājām, ka šī vienkāršā instrukcija bija pietiekama, lai viņu smadzenēs palielinātu empātisko aktivitāti līdz tādam līmenim, kuru bija grūti atšķirt no veselīgas kontroles režīma. Pēkšņi psihopāti šķita tikpat empātiski kā nākamais puisis. Viņu empātija tika ieslēgta.

Tātad psihopātiskiem indivīdiem vienkārši trūkst empātijas. Tā vietā šķiet, ka lielākajai daļai no mums noklusējuma režīms ir empātija. Ja redzam upuri, mēs dalāmies viņas ciešanās. Mūsu pētījuma psihopātiskajiem noziedzniekiem empātija šķita a brīvprātīga darbība. Ja viņi vēlas, viņi var iesaistīties, un tas izskaidro, kā viņi var būt tik burvīgi un varbūt tik manipulatīvi. Kad viņi jūs ir pavedinājuši darīt to, kas kalpo viņu mērķim, intensīvā empātija, iespējams, atkal pazūd. Bez empātijas ierobežojumiem to ir maz, lai viņus atturētu no vardarbības izmantošanas.

Kā psihopātiski cilvēki var ieslēgt un izslēgt savu empātiju? Mums visiem ir tāds slēdzis. Mēs esam empātiskāki pret savu draugu sāpēm, nevis pret cilvēku ciešanām, kas atrodas otrā pasaules malā. Akupunktūras iemācās nomākt savu empātiju, redzot adatu, kas nonāk ādā. Empātijas samazināšanai dažreiz ir acīmredzamas evolūcijas priekšrocības: ja jums jāaizstāv sava ģimene no uzbrukuma, jūs nevarat atļauties līdzjūtību pret savu agresoru. Tomēr šķiet, ka mūsu noklusējuma režīmā ir mūsu empātija. Personām ar psihopātiju, šķiet, ir nedaudz atšķirīgs slēdzis: šķiet, ka viņu noklusējuma režīms ir izslēgts.

Joprojām ir daudz jāsaprot, kāpēc un kā cilvēkiem ar psihopātiju dažreiz ir iespējams līdzjūtība, bet vai šīs iespējas pēc noklusējuma ir izslēgtas. Terapeitiem mūsu atklājums liek domāt, ka labākā pieeja var nebūt iemācīt viņiem empātiju - viņi jau šķiet spējīgi uz empātiju. Tā vietā terapijai vienmēr būs jāiemācās būt empātiskai. Kā to izdarīt, nav skaidrs, bet, iespējams, vislabāk būtu sākt šādas mācības agri, pirms vardarbība ir kļuvusi par dzīves veidu. Nesen veikts pētījums no Essijs Vidings UCL Londonā ir parādījis, ka nemierīga, nemocionāla apakšgrupa bērniem ar uzvedības traucējumi jau šķiet, ka viņiem trūkst spontānas empātijas: viņi arī mazāk aktivizē savas empātiskās smadzenes, vienkārši vērojot citus sāpēs. Ir zināms, ka šiem bērniem ir paaugstināts risks kļūt par psihopātiskiem pieaugušajiem. Daudzsološa pieeja varētu būt iejaukšanās šiem bērniem, lai empātija būtu automātiska.

Lai iegūtu papildinformāciju par empātijas un psihopātijas neirālo pamatu, ieskatieties grāmatā Empātiskās smadzenes.

Iesniedzis Tifa 2013. gada 25. jūlijā - plkst.10: 39

Paldies par iedvesmojošo rakstu! Man arī šķita interesanti, kā psihopāts ieslēdza viņu “empātijas” ieslēgšanu un pēkšņi kļuva par (vai pat vairāk) empātisku nekā parasti cilvēki.
Es atceros, ka man bija kāds tuvs paziņa, kurš bija tik empātisks, ka nezināju, ka viņa ir psihopāte, kamēr man nepateica ziņas par viņas rehabilitāciju.

  • Atbild Tifa
  • Citāts Tifa

Iesniedzis Kristians Keinsers 2013. gada 26. jūlijā - plkst.5.58

Paldies par taviem laipnajiem vārdiem. Jūsu atbalss ir ļoti iepriecinoša. Jūs atradāt lietas laboratorijā un vienmēr domājat - vai tas tiešām sakrīt ar to, kas ir svarīgi reālajā pasaulē?

  • Atbilde Christian Keysers
  • Citēju Christian Keysers

Iesniegts ar 555555, 2015. gada 24. septembrī plkst. 18:34

rehabilitācija??? jūs domājat vadību.
jūs nevarat rehabilitēt psihopātu, tas būtu kā ērces atkārtota piestiprināšana jaunam upurim.
Viņi, iespējams, viņiem saka, ka kaut kas no tā, ko esmu redzējis, ir iesaistīts.
Esmu redzējis, ka pilnībā pārpludinātie psihopāti darbojas kā "obsesīvi kompulsīvi traucējumi" kā viņu darba diagnoze, strādājot pie viņu obsesīvā rakstura, lai būtu pilnīgi bastards.
smejas kā viņiem iet ..
iemācīties spēlēt sistēmu un atbrīvoties no lietām.

viņi terapiju izmantoja?
ikviens, kas piedāvā psihopātu terapiju, nevis vadību, pat ja tas nav vārdā, palielina viņu antisociālo uzvedībā, viņi liek terapeitam domāt, ka viņi ir mainījušies un vēlāk pasliktinās, viņi ir izmēģinājuši visu, piemēram viss ..
vispār nekas nedarbojas... pat ja jūs dusmojaties un viņus sitīsit, jūs varat tos padarīt daudz sliktākus..kā es jums apliecinu, ka tā notiek.
Reabilitē psihopātu ??
ielikt klosterī ??
var būt??? tas joprojām niķotu vīnu vai izklaidētu neapmierinātību prieka pēc ..

  • Atbildēt uz 555555
  • Citāts 555555

Iesniedzis Dž. 2016. gada 15. augustā - pulksten 13:40

Tas ir patiešām grūti, lai con mašīna, kas uzņem attēlus, ja smadzenes lololol Mēģinot izdomāt, kā Autoru var apsūdzēt par psihopātu apslēptu, kad autors apsprieda smadzeņu rezultātus skenē! Parāk smieklīgi. Vai jūs pat lasījāt rakstu?

  • Atbild JJ
  • Citāts JJ

Iesniedzis RTS 2013. gada 26. jūlijā - plkst.5.51

Jauks nodalījuma triks. Jūs to iemācāties darīt militārajā laikā, kad izjust empātiju un kad ne. Anderss Breivalds apgalvoja, ka iemācījis to darīt, lai izdarītu to, ko viņš darīja Norvēģijā pirms 2 gadiem. Iespējams, ka šiem ļaudīm ir psiholoģiska novirze, kas to atvieglo un padara to par dzīvotspējīgu tikt galā ar machanismu viņiem, nonākot situācijās, kad vaina vai empātija nejūtas tik drošas, lai būtu bērni. Paldies par interesantu rakstu.

  • Atbildēt uz RTS
  • Citēt RTS

Iesniedzis Christian Keysers Ph. D. 2013. gada 27. jūlijā - 14:39

Paldies par laipnajām atsauksmēm. Es nezināju, ka viņi to māca armijā, bet tam ir jēga!
Es jums pilnībā piekrītu: man ir aizdomas, ka psihopātija nav kaut kas kvalitatīvi atšķirīgs no normālas. Mums visiem ir iespējas noteiktos apstākļos izslēgt empātiju. Viņiem varētu būt “īpašs” un tumšs talants to darīt parasti.

  • Atbilde Christian Keysers Ph. D.
  • Citēt Christian Keysers Ph. D.

Iesniegts ar numuru 56788888453, 2015. gada 24. septembrī - pulksten 18:42

Neviena jūsu kļūdaini iemācītā sociopātija, kas bieži sastopama vidēs ar psihopātiem tajās no psihopātiem themsleves Breivik bija galējība narcissitic psihopāts nekontrolēts un barojot viņa grandiozo ideju par to, kur viņam vajadzētu stāvēt vēsturē, “pilnīgas regālijas”, absolūti nē ieskats ...
sociopāti, bērnības ptsd slimnieku vadītāji, karavīriem visiem var nākties nodalīt šausminošos uzvedība kaut kādā veidā, kas bieži noved pie antisociālas, bet bez cietsirdīgas izturēšanās, emocionāli vadīta... brokemn so sto runā ..

tad tas ir psihopāts, pamats, vidējais, emocionāli nomācošais un manipulatīvais, kuru uzbudina sāpes. uzvedībai eviudnce ļoti agrīnā stadijā, ko tagad sauc par “cietsirdīgas izturēšanās traucējumiem”, ir strukturāla raksturs Neirodevelopmental sastāvdaļa, nevis funkcionāla, bet ne atklāti fiziska trauma cietējs.

Šī neskaidrība raksturo psihopāta iezīmes.
redzējuši to tūkstoš reižu, viņiem patīk iemūžināt šo mītu, ka psihopātiju kaut kā "izraisa" ļaunprātīga izmantošana ..
to izraisa smadzeņu strukturāli traucējumi un pasliktinās ar ļaunprātīgu izmantošanu ..
tā ir taisnība, nevis jūsu uzvedība.

  • Atbildēt uz 56788888453
  • Citēt 56788888453

Iesniedzis Roberts Nosearchimi 2016. gada 1. maijā - plkst. 15:40

Cilvēki mēdz nenovērtēt, cik cilts viņi ir. Ir viegli neizjust līdzjūtību kādam, kurš kara laikā ir gleznots kā tavs ienaidnieks.

Tas liek man pateikt, ka pētījums ir kļūdains. Vai domājams psihopāts reaģēja ar prieku redzot, kā viņu ienaidnieks spīdzina, vai cilts loceklis tiek spīdzināts.

  • Atbildēt Robertam Nosearchimi
  • Citāts Roberts Nosearchimi

Iesūtīts Anonīms 2013. gada 27. jūlijā - 14:21

Jauks raksts, bet es šeit redzu dažas problēmas, kas ir raksturīgas pieejai izturēšanās izpratnei, aplūkojot smadzenes.
Tas, ka psihopāts var parādīt tādas pašas smadzeņu reakcijas, kas saistītas ar empātiju, nenozīmē, ka psihopāts patiesībā jūtas tāpat kā “parasts cilvēks”. Šeit ir problēma: kad psihopāts pavedina upuri un izmanto tam empātijas spēju, viņš tāpat kā citi cilvēki joprojām jūtas apzeltīts. Tātad, lai arī kāds psihopāts ieslēdzas, tas joprojām nevar būt patiesa empātija. Pretējā gadījumā psihopātu pēkšņi pārņem vainas un kauna sajūta.

  • Atbildēt anonīmam
  • Citāts Anonīms

Iesniedzis Christian Keysers Ph. D. 2013. gada 27. jūlijā - 14:37

Pirmkārt, jums ir taisnība: ka viņi līdzīgā mērā var aktivizēt savus empātiskos smadzeņu reģionus ierosina, bet nesniedz pieņēmumu, ka tas jutīsies tieši tāpat kā kontroles personas pieredze. Būtu lieliski, ja cilvēki varētu sekot mūsu pētījumam, veicot detalizētākas intervijas par to, kāda ir apzināta empātija psihopātos. Tomēr, otrkārt, jūs iesakāt, ka empātijas “ieslēgšana”, lai kādu pavestu, nozīmētu, ka pēc tam jums vajadzētu justies vainīgam. Man varbūt kaut kas pietrūkst, bet es nedomāju, ka tas tā ir. Ja jūs vispirms izvirzījāt sev mērķi nogādāt meiteni tumšajā alejā, varat sākt empātēt ar viņu jūtiet, kā viņa reaģē uz jūsu dažādajām stratēģijām, un izmantojiet to, kas viņai (un tādējādi uzsvērti jums) šķiet vislabākais par. Nekādas vainas nav iesaistītas - jūs vienkārši nokļūstat tajā klusajā un tumšajā alejā. Tad jums rodas cits mērķis, kas ietver vardarbību, un jūs izslēdzat empātiju. Tagad viņas radītās ciešanas tevi vairs neskar, un aizkustinošās sāpes nekļūst neapturētas. Kā piemin otrs komentētājs - jūs sadalāties nodalījumā, lai pasargātu sevi no vietējām sāpēm, kas ir neproduktīvas.
Tagad man jāuzsver, ka tas, ko mēs izmērījām, bija ieslēgts un izslēgts stāvoklis laboratorijā ar diviem dažādiem norādījumiem (empātija pret aktieri vs. vienkārši skatīties filmu). Tas, kā psihopātiskie indivīdi izmanto šos divus stāvokļus ārpus laboratorijas, ir tas, ko mēs neesam izmērījuši. Priekšstats, ka viņi izmanto “ieslēgtu” stāvokli, kad vēlas būt sociāli izveicīgs, un “izslēgts” stāvoklis citādi ir diezgan acīmredzams minējums, bet tikai minējums.

  • Atbilde Christian Keysers Ph. D.
  • Citēt Christian Keysers Ph. D.

Iesniedzis Margots 2014. gada 31. augustā - pulksten 1:30

Sveiks, kristieti!
Tik laimīgs, ka kāds apšauba testa rezultātus un tik loģiski. Aprakstītie atklājumi var būt solis disciplīnas virzībā uz priekšu, taču vēl ir pāragri izdarīt secinājumus. ARGUMENTĀ vismaz vienu plūsmu: KĀDA PROCESS notiek smadzenēs, kad ps ir uzdots empatizēt, simbols atspoguļo ps 'spēju mirdzēt, I.E. IZLIKTIES. CITĀDĀS VĀRDOS PROCESS BRAUMĀ, KAD ĪSTS SALĪDZINĀJUMS IR LĪDZĪGS PIRMĀM FOULĀM.
Galu galā smadzeņu procesa detaļas vēl nav zināmas, fakts. Šīs detaļas var radīt atšķirīgus secinājumus. Ironiski, ka rakstā minēts, ka pat pērtiķi var atdarināt uzvedību.
Paldies.

  • Atbildi Margotai
  • Citēju Margotu

Iesniedzis Gargamel 2016. gada 18. maijā - plkst.1.36

Es uzskatu, ka viņu empātijas režīms pēc noklusējuma ir izslēgts, tāpat kā jūs teicāt. Apsveriet, ka tas nav traucējums, bet gan īpaši nejauks cilvēka pasugas - konkrēta šķirne, ja vēlaties. Galu galā tā ir ģenētiska, kāpēc gan pieņemt, ka tas ir traucējumi, nevis vienkārši šķirne. Es domāju, ka vienīgais no viņiem noderīgajiem terapijas veidiem ir stumt viņus autobusa priekšā.

  • Atbild Gargamel
  • Citēju Gargamelu

Iesūtīts Anonīms 2018. gada 19. novembrī - plkst.12: 17

Tā kā aptuveni 1% no visiem pasaules iedzīvotājiem stumšana autobusu priekšā noteikti ir labākais darbības veids.

  • Atbildēt anonīmam
  • Citāts Anonīms

Iesūtīts Anonīms 2013. gada 27. jūlijā - 14:22

* Viņš joprojām jūtas NEKĀDA

  • Atbildēt anonīmam
  • Citāts Anonīms

Iesniegts anonīmi 2013. gada 28. jūlijā - 17:31

Es vienmēr esmu domājis, kā psihopāts spētu kādu savaldzināt bez jebkādas cietušā piedzīvotās nepilnības. Tas (potenciāli) daudz ko izskaidro!

  • Atbildēt uz anonīmu
  • Citāts anonīms

Iesūtīts Anonīms 2013. gada 2. novembrī - 13:06

Man ļoti patika lasīt par šī pētījuma rezultātiem. Es esmu licencēts klīnisko korekciju sociālais darbinieks, kurš strādā / garīgās veselības terapeits atrodas valsts cietumā ar ieslodzītiem pieaugušiem vīriešu kārtas likumpārkāpējiem. Es katru dienu redzu šo "empātijas ieslēgšanas un izslēgšanas" fenomenu. Ir ārkārtīgi sarežģīti "habilitēt" šos likumpārkāpējus, līdz ar to ir liels recidīvs, un bieži vien viņi kļūst par prasmīgākiem noziedzniekiem, vienlaikus atrodoties ieslodzījumā, neskatoties uz labākajiem nodomiem. Tāpēc es piekrītu Keysers kungam, ka mērķim vajadzētu būt pēc iespējas ātrāk identificēt jaunos likumpārkāpējus ar uzvedības traucējumiem un ieguldīt ārstēšanā, lai iemācītu empātiju "vienmēr". Pētījumi multisistēmiskajā terapijā un upuru ietekmes grupās šai populācijai ir bijuši ļoti daudzsološi!

  • Atbildēt anonīmam
  • Citāts Anonīms

Iesūtīts Anonīms 2014. gada 8. februārī - plkst. 18:30

Foršs raksts Es uzskatu, ka ir nepieciešami vairāk pētījumu, lai saprastu veidus, kā motivēt šos "psihopātus" izmantot viņu prātu produktīvākos veidos

  • Atbildēt anonīmam
  • Citāts Anonīms

Iesūtīts Anonīms 2014. gada 13. februārī - plkst.8: 16

Man ir 13–19 gadus vecu žurnālu un tērzēšanas faili, kas mācījās izmantot šo iespēju, lai izslēgtu empātiju un izveidotu no jauna laikā, kad bija vajadzīgas manipulācijas. Nekad nevienam netika parādīts nožēla. Viņiem ir daudz prasmju, un viņi tos pilnveido, mēģinot tos saprast.

  • Atbildēt anonīmam
  • Citāts Anonīms

Iesūtīts Anonīms 2014. gada 1. martā - plkst. 9:29

Es pats esmu diagnosticēts psihopāts, es gribu norādīt, ka tā nav tikai izteikta empātijas ieslēgšanas un izslēgšanas spēja. Psihopātiem ir arī iespēja ieslēgt un izslēgt katru mūsu prātā esošo lietu, lai sasniegtu minētos mērķus. Cilvēki, kuriem ir psihopātiskas iezīmes, vai tie, kuri ir pilnībā izplaukuši, padara izcilus vadītājus. Es neuzskatu, ka ir iespējams iemācīt empātiju, jo, ja tā tiek mācīta, vai tā ir īsta? Nē, tas nav tas, kas tur kļūst par instrumentu un nevis par patiesu sajūtu, atcerieties, ka nekas neturpināsies mūžīgi. jūs nevarat pārtraukt smadzeņu darbību. Apspiešana parasti vēlāk rada lielākas problēmas. Ārsts, ja vēlaties turpināt diskusiju, lūdzu, sazinieties ar mani. Es būtu vairāk nekā priecīgs uzturēt kontaktus ar jums.

  • Atbildēt anonīmam
  • Citāts Anonīms

Iesūtīts Anonīms 2014. gada 30. aprīlī - plkst. 7:31

Vai jūs iebilstat, ja es jums uzdotu dažus jautājumus?

  • Atbildēt anonīmam
  • Citāts Anonīms

Iesūtīts Anonīms 2016. gada 6. jūnijā - plkst. 9:14

Es domāju, ka lielākais jautājums nav tas, ka psihopāts uzskata viņu interesēs pakļauties studijām un vispār ikvienam apgalvojot, ka ir “psihopāts”, ir uzmanība, kas tiek meklēta saskaņā ar klīniskajām definīcijām, un tā nav jāuztver pēc nominālvērtības.

Ir arī ļoti skaidri jānošķir, ka psihopātija nav bugijs cilvēks, kā arī tai nekad nevajadzēja būt pirmajā vietā. Lielākā daļa sērijveida slepkavas un citi cilvēki bija ļoti atšķirīgi, ja man būtu laiks, es skaidri aprakstītu slepkavas un to, kas patiesībā ir empātijas tukšums; sevis apzināšanās.

Lielākais jautājums, manuprāt, ir tas, ka mūsu sarunvalodas psihopātiem ir ļoti bieži traucējumi, un citi sarežģītie traucējumi rada lielāku slodzi un kaitējumu sev un citiem, nekā trūkst empātijas. Uz brīdi apsveriet, kas notiek, ja psihopātu ietekmē arī depresija vai citi kaitīgāki traucējumi, bez apzinātas empātijas to ir daudz grūtāk izturēties.

  • Atbildēt anonīmam
  • Citāts Anonīms

Iesniedzis Dr. Jess 2018. gada 8. februārī - plkst.11: 50

Es iebilstu, ka empātija ir izvēle, bet sliktas audzināšanas dēļ slēdzi var izslēgt kopš dzimšanas.
Mani uzaudzināja māte ar NPD, un man bija ļoti sadistiska svītra, kas izturējās pret man piedēvēto vardarbību. Es kļuvu "miris iekšpusē", un tikai tad, kad piedzīvoju smagu traumu, es izvēlējos iedziļināties šajā traumā un piedzīvot visas emocijas - labās un sliktās. šodien man ir pilns emocionālais diapazons. tas prasa apkopi. Es uzskatu, ka lielākā daļa cilvēku nonāk nejutīgā reģionā. Bc dzīve prasa, lai viņi būtu šādi.

  • Atbilde Dr Jess
  • Citāts Dr Džess

Iesūtīts Anonīms 2014. gada 8. martā - plkst.11: 16

Ja “psihopātija” ietver pastiprinātu kontroli pār sevi, tad kā to var nosodīt kā traucējumus? Vai tiešām, iesaistot lielāku paškontroli, tas ir augstāks attīstības līmenis? Patiešām, var “apgalvot”, ka paškontroles trūkums ir traucējumi. Patiešām, tā kā psihopāts joprojām pilnībā var izvēlēties, kā kontrolēt sevi (pat vairāk nekā vidusmēra cilvēks), tad tas man liekas, ka psihopāts pilnībā spēj darboties kā ētisks sabiedrības dalībnieks vienlīdzīgi ar viņu vienaudžiem. Attiecīgi būt par “psihopātu” pats par sevi nav slikti.

Interesanti, ka vairums psihopātu pētījumu tiek veikti ieslodzītajiem ieslodzījuma vietās. Ja psihopātija vienkārši nozīmē lielāku empātijas kontroli, tad man šķiet skaidrs, ka daudzi “psihopāti” neatrodas cietumā, kā arī neizdara noziegumus. Attiecīgi “psihopātisko” testu subjekti tiek izvēlēti pilnīgi patvaļīgu iemeslu dēļ; un arī jēdziens “psihopāts” ir jāveido patvaļīgi; tas ir, ņemot vērā antisociālus apsvērumus.

  • Atbildēt anonīmam
  • Citāts Anonīms

Iesūtīts Anonīms 2014. gada 4. jūlijā - 16:58

Ir vēl daudz psihopātu, kas neatrodas cietumā. Viņi var izdarīt noziegumus, ja tas ir piemērots viņu mērķim, bet viņi nav pieķerti. Daži labāk prot neķerties.

Empātijas trūkums vai empātijas izmantošana ir izvēle mums visiem kaut kādā līmenī. Kad praktizē lēmumu pieņemšanu, balstoties uz rūpēm par citiem, kā arī par sevi, tas stiprina empātiju. Kad praktizē tādu lēmumu pieņemšanu, kas kaitē citiem personīga labuma gūšanas nolūkā, tiek nostiprināta atlīdzība par to, lai iegūtu to, ko vēlas, kā arī spēka un kontroles sajūta, lai nekaitētu citiem.

Tas noslēdzas ar virkni izvēles, kas kļūst par ieradumiem, kas kļūst par raksturu. Tas sākas ar to un beidzas ar to, kas ir pareizi un kas ir nepareizi.

  • Atbildēt anonīmam
  • Citāts Anonīms

Iesniedzis Anonīms 2015. gada 7. martā - pulksten 13:00

Jums, puiši, jāpārtrauc slavēt psihopātijas lol. Lielākā daļa psihopātu ir ārkārtīgi impulsīvi. Un vairums psihopātu ir zem vidējā intelekta līmeņa. Viņiem nav sirdsapziņas, un vairumam šķiet, ka viņiem trūkst ieskatu vai spēju saskatīt tur radušos darbību sekas. Citiem vārdiem sakot, tur nav ļoti gudrs. Iemesls, kāpēc viņi gūst panākumus, ir tas, ka viņus neietekmē kāds apkārtējais viedoklis, tāpēc viņi izlien cauri jebkam, nedomājot par otru, lai iegūtu to, ko vēlas.

  • Atbildēt anonīmam
  • Citāts Anonīms

Iesniedzis Gargamel 2016. gada 18. maijā - plkst.1.47

Vienojos. Pat veiksmīgi uzņēmuma izpilddirektora psihopāti nav īpaši gudri. Viņi ir viltīgi, jo ir viegli nākt klajā ar rīcības plānu, kad jums nav jāuztraucas par citu interesēm - kas diezgan vienkāršo plānu, vai ne? Psihopātiem nevajadzētu būt līderiem, un, ja jums viens ir jāpadara par vadītāju, tad kādam citam ar sirdsapziņu tas būtu labāk jāturas pie spēcīga pavadas.

  • Atbild Gargamel
  • Citēju Gargamelu

Iesniedzis j 2015. gada 24. septembrī - plkst. 7:09

noi ts zinātnē diezgan noteikti.
gan attīstības, gan pieaugušie.
cietsirdīgas uzvedības traucējumi un uzvedības traucējumi, kas ir strukturālo deficītu atšķirēji, traumu / ļaunprātīgas izmantošanas izraisīts funkcionāls deficīts vai empātijas slāpēšana ...
šī bija problēma, man tika diagnosticēta aspd, bet nekad nebija psihopātijas diagnoze, tas bija vecā naudā esošs sociopāts, chiuldhood ptsd bija apsichopātiskās ģimenes, īpaši brāļa, rokās,
mīl spīdzināt, spēlēt spēles ar citiem emocijām, viegli pielāgojams nav vārds, bet gan slidens, zemāks, nekrietns, vienmērīgs, patoloģisks melis.
arī sociāli augšupvērsts mobilais. tirgotājs. un reklāmdevējs, cilvēku nodomātājs.
Šis raksts??? piekrauts, tas mani efektīvi velc... es neko nedaru, bet slikti apgalvoju, ka viss teksts ir šķietami paredzēts dusmām, uzrakstījis apsychopath, kurš domā, ka viņi ar to arī var tikt prom ...
tas piesaista plēsējus ar autistiem un ignorē to, kā izliekas, ka ir empātija, cilvēkiem, kuri to vēlāk sagaida no jums, nevis to, ka tā notiks.

tas ir viens no psihopāta sociāli kaitīgākajiem aspektiem ..
psihopātisko attiecību cikls iet "idealizēt, dvealue atlaist, tu esi gudrs ??
labi, lai sasniegtu atlaišanu, tas prasa apmēram divas minūtes.
spēlēt savu spēli ??
viņi var padarīt to mūžīgu vai tikai līdz viņam kļūst garlaicīgi ..
viņi ir noziedzīgi un antisociāli, ja ne likumīgi, tas ir viss, ne tikai cietumā esošie, nešaubīgi, iespējams, kuri ir drošāki, kad tiek apstādināti,
Jūsu darbavietā pieļautais iebiedētājs parasti nepārkāpj likumus, bet sagraus vēl daudz dzīvību.

  • Atbildēt uz j
  • Citāts j

Iesūtīts Anonīms 2014. gada 11. novembrī - 13:26

Man ir psihes prāts, un es esmu šeit, lai atbildētu uz kādu jautājumu ..
umm.. tā kā pēdējā garā liecība beidzas tieši tagad, kad es nejauši spiedu atpakaļatkāpes taustiņu, kad vēlos nospiest enter ._.

Nu, man empātija un vaina ir ļoti atšķirīga
Es kādreiz izjutu empātiju, bet es vispār nejūtu vainu, it īpaši attiecībā uz manu laupījumu. bet, kad nomira mans suns, es joprojām varu raudāt, ja viņu atceros līdz šim, es vainotu sevi, ka esmu par viņu mazāk rūpējusies
bet, ja to manu pašu nogalina, es varu vienkārši nodziedāt šūpuļdziesmu, nomazgāt rokas un iemest to atkritumu tvertnē
tāpēc es tiešām izjūtu empātiju, kad gribu to sajust, un parasti tas man nav vajadzīgs
mēs neveicam viltus, kad mēs uzstājamies ar kādu vai kaut ko, tas ir reāli

kā mūs motivēt? dod mums bezmaksas laupījumu? lol, tikai jokoju
hmm.. izturoties pret mums kā pret cilvēku, mēs būsim pret jums laipni, izbaudīsim laiku kopā ar jums, būsim jauki un piedosim, bet mēģiniet iekļūt mūsu barjerā vai mūsos redzēt kaut ko nejauku (es jūs nogalināšu, pirms jūs pat runāsit par to putekļiem vai vējš)
tāpēc, ja viņi redz jūs redzat, lai jūs šobrīd nevarētu nogalināt, varat izlikties smaidot un pateikt, ka es mīlu arī šo lietu, vai es varu pievienoties? (apsveicu! jūs vienkārši iegūstat sev vēl 10s, lai dzīvotu)
Mūs motivē: Esiet patiesi jauki pret mums, tīri laipni, mīliet mūs, jūs joprojām varat mūs apbēdināt, kad mēs rīkojamies nepareizi, taču pārliecinieties, ka liekit mums pilnībā saprast, ko jūs domājat šajā vietā, neatstājiet to piekārtu, varat dalīties ar savu stāstu un raudāt mūsu priekšā, kas liek lielākajai daļai no mums šobrīd vēlēties jūs aizsargāt

Lielākā daļa psiho tiek sāpināti dziļi, kad viņi ir bērni, man pašam liekas, ka šī pasaule ir muļķīga un visi ir melis
(melis melis melis ir tas, kas piepildīja manu galvu, kad esmu bērns) melis nav jādzīvo ilgāk (labi sakot, nekad nesakiet, ka ienīst savu bērnu, pat ja jūs jokojat vai emocionāli nestabils) burtiski tas, kas mums visvairāk kaitē, ir mūsu labākais draugs, ģimene, mīlētais tie
kā tādu atrast? meklējiet mazu bērnu, kurš tiešām kādu mīl, un lieciet, lai kāds viņu nodod. tagad jūs to izveidojat.
(Mūsu simpātijas trūkuma pamatā ir liels naids, kas sakņojas mūsu sirdī, to ir grūti dziedēt, bet vai kāds to var dziedināt?)
kad jūs vēlaties viņus dziedināt, nekad neatstājiet tos piekārtus, kad viņi jums jau uzticas un ir atvērti, jūs esat miruši, tagad viņi kļūst par briesmoni

visam psihoprātam, kas tur ir:
nesāciet kādu nogalināt, jo ir neapturams uztraukums un vēlme, dzirdot kādu kliedzam un redzam viņu noplūstot asinīs reālajā dzīvē, jūs būsiet atkarīgs
mēģiniet skatīties komēdiju, drīzāk trilleri vai nozieguma vietu
tam, kurš jau kādu nogalina, umm.. idk, es zinu, ka ir grūti apstāties.. atkarīgs no tevis..

Es jūtu, ka varbūt psihopāts var labāk saprast viens otru, līdz viņiem gribas būt draugam vai nē, draugam labāk vai sliktāk
vai tikai beidz nogalināt viens otru?

lietas, kas kontrolē manu psiho, ir mīloša ģimene, vienkārši vērojiet, kā viņi sākumā mani dara laimīgu, un, kad viņi mani pieņem, es tiešām jūtos silta un pateicīga, kaut arī es dažreiz daudz sevi viltus
es pamazām cenšos atvērt sevi (izņemot to, ka esmu psiho)
mans sliktais ieradums un par to izjoko ..
tas ir tāpat kā skatīties laimīgu filmu, sen laimīga sapņa projektoru ..
dažreiz es domāju, kad es pamodos? vai es varu palikt tāds kā mūžīgi? tāpat, idk, kas ar mani notiks, ja es atkal būšu viena ..

  • Atbildēt anonīmam
  • Citāts Anonīms

Iesūtīts Anonīms 2015. gada 7. martā - 13:05

Tavs pilns viltības. Jūsu vienkārši dziļi nedrošā narciste. Psihopāts nav nedrošs dziļi. Viņiem lielākoties nav iespējas justies nedrošiem. Tur bērnībā kaut kas notika, lai pilnībā deaktivizētu viņu smadzenes, vai arī viņi piedzima šādi. Ja paskatās uz bagātajām ģimenēm, tur psiholoģijā valda psihopātija. Neviena sakara ar traumu.

  • Atbildēt anonīmam
  • Citāts Anonīms

Iesniedzis lkjdjdiudhiuowdh, 2015. gada 24. septembrī - 18:21

nē, patiesībā, disonanse vienmēr tiek apšaubīta, tomēr pilnībā neapzinoties, cik sociāli nepieņemama ir viņa paša attieksme. tas nosaka personības traucējumus, no kuriem psihopātijai ir vienīgais, kam ir izteikta smadzeņu struktūras sastāvdaļa,
nemaz nerunājot par tā sociāli infekciozo,
viņa vienaldzība noteikti izraisa patiesas dusmas, saikne ar suni ir ļoti dziļa lieta,
tas norāda uz kaut kādiem disociatīviem traucējumiem, saprotot, ka ietvaros viņš tos uzrāda?
parāda ļoti vēlu, bet attīstības ieskatu ..
varētu būt žēl, bet viņa izteiktie izskaidrotāji un balatāna atzīšanās, ka viņš nemaz neiegūst empātiju, to vismaz zina, uzskata to par tumšu vietu ??
viņu ļoti ierobežo savas robežas, viņš izmisīgi izturas pret bērna kapuces ļaunprātīgu izmantošanu, no kura viņš, šķiet, ir cietis, un viņa gandrīz pilnīgais trūkums man ļautu izjust empātiju un amygdalae.

Viņš ir ļoti psihopātiski iespējts, taču viņa uzvedības līmenis rada nopietnākas bažas nekā "tikai narcissist" narcissits aizdedzina degunu un, visbeidzot, notriec viņu malas, šis puisis paradis ..

Es neesmu profesionāls, bet es došos ar smagiem disociatīviem traucējumiem, saprātīgums ir pieaudzis līdz ar to, ko viņš ir saņēmis kam ir neskaidra sirds un ir antisociāla, narcizisma klasteris A būtu ļoti cerīga diagnoze, bet tas notiks pēc novērtējuma ,
būtu nepieciešams uzraudzīt prezentāciju.
bet viņa empātija pret visu veidu bērniem ???
šķiet ļoti reāls.
ja bērns patoloģiski guļ, dusmas nav veids, kā ar to tikt galā.
konsekventas robežas ..
melo?
jūs nesaņemat burkānu, nūja nedarbojas fiziski vai soda veidā, patiesībā tas rada diezgan mīlīgus monstrus, kuri nekad nemēģina izveidot savienojumu kaut kādā līmenī, kāds viņam ir ..

ja vien jūsu akreditēts psihopātijas eksperts ..
aizveriet fuck up ..
jūs varētu nodarīt neatgriezenisku kaitējumu viņam un citiem, nepareizi interpretējot viņa rakstīto ..
IVE ir apskatījis daudz psihopātu tekstā, un šis puisis pamatoti ļoti uztraucas par savu izturēšanos, jo viņam ir šausmīgi daudz līdzību
, tas ir impulsivitāte, kas vēl nebija viņa interesēs ievietot, bet viņš to darīja, sekundārā psihopātija jāizturas ar tām pašām robežām kā reālajai lietai, viņš ir 4.0 sekundārs.
primārs???
ja vien viņam nebija pareizas diagnozes ??
viņš ir tālu no atzīmes,
ir ieskatu dzirksteles, bet viņš ir smagi emocionāli traucēts, un viņa narcismam ir niecīgs aspekts un dziļas zināšanas viņš nevar "būt slikts", tomēr viņa komentārus joprojām ir ļoti grūti un aizvainojoši lasīt, bet viņš rakstīja viņus ..
viena ziņa ??
nepietiekami ..
uzminēt empātiju ir diezgan aizvainojoši, ja jums par to nav zināms.
tā kā jūs esat psihopāts, vai nedzenat viņu ārā, kad viņš patiesībā saprot, ka viņš tevi apbēdinās, kad viņš tam nevar palīdzēt.
tālāk??? ieskats var melot ..
jūs dodat cilvēkiem dažas iespējas pie psihopāta durvīm, pirms izstumjat viņus caur ity ...
tā ir ļoti ļoti ļoti postoša etiķete ..
un nekad nav tādas lietas kā "tikai" narcissisti, ja vien nebūtu tikai viens no viņiem, tad tā nebūtu pārāk liela problēma.

  • Atbildēt uz lkjdjdiudhiuowdh
  • Citēt lkjdjdiudhiuowdh

Iesūtījis Viltot vai neīstīt - vai jūs nekad uzzināsit 2016. gada 8. maijā plkst. 12:21

Citēt hey-ho:

"mēs neveicam viltus, kad mēs uzstājamies ar kādu vai kaut ko, tas ir īsts"
"kaut arī es sevi dažkārt viltus"

Izkāpiet no vainīgā zirga.

Tas tiešām ir diezgan viltīgs. Viltot vai nē. Pēc tam ieslēdzot slēdzi, tiek pieņemts lēmums. Vai reālais vai viltus piecelties? Ja viltojumi pieceļas, viņa profils atšķiras nevis ar patiesumu, bet gan ar izskatu. Tas vienkārši neatšķiras no tā, kā ticēt tam, kas jums ir jāpārdod.

  • Atbildēt uz Viltot vai neīstīt - vai tu nekad neuzzināsi
  • Citāts Viltot vai neīstīt - vai tu nekad neuzzināsi

Iesniedzis Margots 2014. gada 11. novembrī plkst. 17:04

Visu labāko mūsu ģimenēm... un suņiem.

  • Atbildi Margotai
  • Citēju Margotu

Iesniedzis Ossi-Lossi 2015. gada 8. augustā - 14:00

Patiesībā jūtos sāpinot citus. Vai es esmu psihopāts?

  • Atbilde Ossi-Lossi
  • Citēt Ossi-Lossi

Iesniedzis NULL 2015. gada 1. novembrī plkst. 15:50

Ossi-Lossi rakstīja:

Patiesībā jūtos sāpinot citus. Vai es esmu psihopāts?

labs vai slikts nav kaut kas eksistējošs. tie ir kaut kas cilvēku veidots, lai saprastu pasauli. tu neesi labs, ne slikts. pasaule nav melnbalta. dažiem cilvēkiem patīk sāpināt bērnu kurmjus. tie ir labi vai slikti? tas nav laba vai slikta jautājums, jo ikvienam ir motivēts mērķis uzlabot kaut ko labu viņu acīs pat garīgi slimajam cilvēkam būs šī jēga, jo tā ir daļa no mūsu vecākās “ķirzakas” smadzenes.

es nezinu, vai jūs esat psihopāts, mūsdienās diagnoze vairs netiek piešķirta, jo tā ir novecojusi, šie cilvēki ir pakļauti antisociālajiem personības traucējumiem DSM V (garīgās veselības diagnostikas rokasgrāmata) slimības). Ja jūs patiešām vēlaties uzzināt, jums vajadzētu apmeklēt psihiatru un lūgt novērtējumu. uzmanieties ar pašdiagnostiku, tā var iziet ārpus kontroles un pārvērsties par garīgu slimību.

  • Atbildēt NULL
  • Citāts NULL

Iesniedzis G.C. 2015. gada 16. augustā - plkst. 15.45

Es esmu pilnībā diagnosticēts psihopāts, un par to ir rakstīta grāmata, kad biju pusaudzis un nezināju “kas bija tas, kas man bija”, bet labi izmantots, un tagad, kad es to varu saukt pēc tā nosaukuma, ir pieejama vēl viena grāmata veids.

Es negribētu atbildēt uz jautājumiem un piedalīties debatēs un pētījumos, kā man patiesībā IR, kopš es brīvprātīgi piedalījos pētījumos un noziedzības novēršanas kampaņās apmēram trīs no četrām valstīm, kuras man ir uzturējās

Kāpēc es to visu saku?

Tā kā šķiet, ka pētījumi attiecas tikai uz šiem vardarbīgajiem noziedzniekiem. Un es neesmu noziedznieks (ja vien jūs neskaitāt no bērniem zagtas konfektes) un esmu ļoti pret vardarbību vērsts! Es nesaku, ka es nebūtu spējīgs, es saku, ka man tas nepatīk un es to nevēlos. Tāpēc nevēlas.

Punkts ir? Jūsu puisis blakus, tas brālēns, kuru jūs dievinat, jūsu labākais draugs var būt psihopāts. Lai eksistētu, mums nav jānogalina. Jā, es gribētu kādu ārstēšanu, bet dažas lietas, ko mēs nevaram iemācīties skolā, un cilvēki patiesībā nenāk ar instrukcijām.

Es dzīvoju ar savu psihopātiju ikdienas dzīvē. Es neesmu cietumā, man nav daudz draugu, ar kuriem pavadīt laiku, es pats dodos uz filmām un patiesi izbaudu savu vienīgo laiku. Es mīlu pietiekami daudz cilvēku, lai tos saskaita mazāk nekā desmit pirkstos, un no šiem mīļotajiem tikai četri pieder cilvēcei. Normāli cilvēki mani nespēj pārsvarā tāpēc, ka es nespēju viņus izturēt. Ja jūs šķērsosit manu ceļu uz ielas, jūs redzēsit smaidīgu, draudzīgu, burbuļojošu cilvēku, kurš vienmēr priecājas parunāties, bet... par vēlu kaut kam man TIKAI atmiņā palika brīdis, kad jūs sākat mani garlaikot.

Jūsu draudzīgais, ikdienas cilvēks.

Mums tiešām ir vajadzīga palīdzība. Ne vairāk kā noziedznieks. Bet varbūt tieši tikpat daudz, lai nekļūtu par tādu: kā termins “pieaugušais” ietver, bet tā nav tikai ar seksuālām darbībām, termins "noziedzīgas darbības" nav ierobežots ar izvarošanas, laupīšanas-slepkavības trio. Arī ļaunprātīgas attiecības, huligānisms utt. Ir noziegumi. Noziegumi katru dienu sasniedzamā psihopāta... kā es.

Pēc jūsu pasūtījuma,

GC.

  • Atbilde G.C.
  • Citēt G.C.

Iesniedzis tālrunis 5674756373, 2015. gada 24. septembris - 18:58

Nav bērnu. Tas ir mans vienīgais rīkojums, un ja tavi "draugi" zinātu??? vai viņi tiešām būtu tavi draugi ???
ja jūs esat dzimis pasaulē, kurā jūs tikāt atzīts??? nav atļauts con ???
pastrādāt savus noziegumus, lai cik tie būtu tehniski tiesiski ???
vai jūs esat draugi tikai ar savu veidu ???
Vai jūs neredzat, kā visi pārējie cilvēki nav objekti ???
Jums ir pievienota rokasgrāmata ..
Objektivizējot visus pārējos, jūs pats sevi iebaidāt.. kā jūs nonākat pie šiem secinājumiem ???
es domāju lepoties ar augstāko intelektu, mīnusiem un nous ??
Kāpēc jūs sevi noniecinātu ar mazāko neirotipu tipu ???
im nit sakot, ka mums vajadzētu, bet kas notiktu, ja saliktu visus psihopātus salā ..
vai viņi nogalinātu viens otru ??
vai viņi veidotu armiju, apvienotos un uzbruktu ???
jums nav iesaistīties, tas viss ir spēle jums ..
bez rotaļlietām vai vergiem ko tu darītu ???
ja visi pārstātu pirkt, ka esat laipns vai jauks ???
un vai tev nevajadzēja, lai tu būtu, ko tu darītu ???
Esmu ļoti ieinteresēts tavās atbildēs. Mani ļoti satrauc mana ģimene, izmantojot pulksteni.
Ja pilnībā aizmirstat sarunu, pilnībā kontrolējot savu uztveri, sapnim jābūt īstam, piemēram, haizivs, ja pārtraucat peldēties, jūs mirsit.

  • Atbilde uz 5674756373
  • Citēt 5674756373

Iesniedzis Anonīms 2018. gada 19. novembrī - plkst.12: 28

Visam ir izņēmumi - ne visiem psihopātiem ir jāizmanto kādas īpašas prasmes vai talanti tikai tāpēc, ka viņi to var. Kā blakus piemērs - cilvēks nejauši nesāk dejot ielas vidū, jo viņi zina, kā dejot.

  • Atbildēt anonīmam
  • Citāts Anonīms

Iesniedzis Džo 2015. gada 1. septembrī - plkst. 10:48

nav pieminēta aktīva negatīva empātija? seksuālā tieksme, kas ir atrodama psihopātā, lai izraisītu šīs sāpes un kontrolētu tās?
mazliet liels caurums tur esošajos datos.

  • Atbildi Džo
  • Citēt Džo

Iesniedzēja Adriana Marquez, 2015. gada 24. septembris - 7:37

Personīgs stāsts, es biju saderinājies ar psihopātu, kurš mani pameta, kad es atveseļojos pēc operācijas. Es biju satriekts un šausmās par viņa empātijas trūkumu, un, kad es viņam par to tiku galā, viņš teica, ka viņam ir vienalga vai "jūtos slikti, skumji vai vienalga kā rūpes". Es neatceros, vai Es to teicu, bet es atceros, ka vēlējos viņam pateikt: "Nu vienkārši mēģiniet." un domāju sev: "Nu, protams, viņš to nedarīs, ja nemēģinās." It kā tas būtu normāli domāt; lai gan es atceros, ka mūsu attiecībās tas bija normāli, jo man bieži vajadzēja izskaidrot cilvēka emocijas un emocionālās reakcijas uz viņu.

Man zināmais psihopāts arī bija ļoti pierobežīgs (vai tam bija robežu noslieces), viņš sevi nocirta un šausmīgi baidījās, ka es viņu pametīšu. (Es neesmu pārliecināts, vai šī otrā kvalitāte bija īsta vai viltota, bet griezumi bija īsti.)

Idejai, ka psihopāti var ieslēgt un izslēgt savu empātiju, ir jēga, līdz jūs atzīsiet, ka vairums psihopātu ir ne tikai bezsirdīgi, bet arī sadistiski. Ja kāds jūtas "nekas", sāpinot citu cilvēku, kāpēc tad būtu "justies labi" to darīt?

Manuprāt, vairums psihopātu ir arī robežas pārstāvji, kuri izjūt mazohisitisku "baudu caur sāpēm", un ka "empātija" (vai empātijas trūkums), ko viņi izjūt pret saviem upuriem, patiesībā tiek reģistrēta kā bauda, ​​nevis sāpes.

Tas ir, ka psihopāti ir vairāk nekā cilvēki, kuri vienkārši "sadala" savu empātiju (kas ir pretrunā ar impulsīvo antisociālu personības traucējumu raksturs), bet cilvēki, kuri jūt "empātiju" (vai tās trūkumu) kā pilnīgi atšķirīgu emociju, pavisam.

Tas arī izskaidro, kāpēc noziedzīgu rīcību (slepkavība, izvarošana, ļaunprātīga izmantošana, nolaidība) biežāk definē psihopāts nekā lielu varoņdarbu sasniegšana, piemēram, lidošana pa pasauli, romānu rakstīšana, kāpšana Everesta ekt. biežāk uzbudina psihopāta prātu un definē viņu. Visi pierādījumi, ka psihopātija ir daudz vairāk nekā "nerūpība" par citiem vai to, ko citi domā, vai par morāles un sabiedrības likumiem un likumiem.

  • Atbildēt Adriana Marquez
  • Citēju Adriana Marquez

Iesniedzis Christian Keysers Ph. D. 2015. gada 24. septembrī - plkst. 9:19

Dārgā Adriana!

Jūs izvirzījāt ļoti labu piezīmi: ja citu cilvēku sāpēm psihopātos vispār neizraisītu nekādu reakciju, kāpēc gan viņi priecātos par citu iebiedēšanu.

Psiholoģiski es domāju, ka atbilde ir tāda, ka empātija nav vienīgā sociālā emocija, kas mums ir. Vēl viens svarīgs spēks ir mūsu cīņa par statusu. Cilvēki, tāpat kā vairums sociālo zīdītāju (piemēram, grauzēji un primāti), dzīvo hierarhiskās grupās, un viņiem ir vēlme virzīties pa sociālajām kāpnēm. Pēc tam huligānisms tiek atalgots, jo tas parāda, ka jums ir vara pār citiem, t.i., ka jūs kāpjat pa sociālajām kāpnēm.

  • Atbilde Christian Keysers Ph. D.
  • Citēt Christian Keysers Ph. D.

Iesniegts Bree 2015. gada 13. oktobrī - plkst. 3:36

Es nešaubos, ka šī raksta izstrādē pagāja daudz laika, pūļu un pētījumu, tāpēc es uzskatu, ka, ja tas tiks pareizi rediģēts, tas tiks uztverts daudz nopietnāk. Es tik tikko pabeidzu pusi no tā, pirms atzīmēju tik daudz pareizrakstības un gramatisko kļūdu. Ir grūti pienācīgi novērtēt doktora grāda ieguvējus, kuri to izstrādā, ja raksts, kurā aprakstīti viņu centieni, izskatās tā, it kā to būtu rakstījis pamatskolas students.

  • Atbild Bree
  • Citāts Bree

Iesūtīts Anonīms 2018. gada 19. novembrī - plkst.12.31

Es saprotu jūsu uzbudinājumu par gramatisko kļūdu pārpilnību šajā rakstā, bet, iespējams, viņi bija pārāk aizņemti, lai savāktu kvalitatīvu informāciju, lai pārbaudītu pareizrakstību / sintakse.

  • Atbildēt anonīmam
  • Citāts Anonīms

Iesniedzis Marks P 2015. gada 17. novembrī plkst. 16:36

Tas bija patiešām interesanti lasāms un diezgan informatīvs. Es domāju, ka tomēr ir svarīgi atzīt, ka ne visi psihopāti ir vardarbīgi. Jons Ronsons par to diezgan daudz diskutē savā grāmatā “Psihopāta testi”. Psihopātiskā tendence ir pieņemt lēmumus tīri loģiski, bez emocionāliem apsvērumiem. Tādējādi daudzi psihopāti izvairās no vardarbības un noziegumiem nevis no līdzjūtības un empātijas pret citiem, bet gan tāpēc, ka tas ir loģiski un viņu pašu interesēs ir izvairīties no juridiskām sekām. Racionālā vēlme izvairīties no cietuma atsver viņu trūkumu rūpēties par citiem. Ir pat tādi, kurus jūs varētu dēvēt par “labdabīgiem psihopātiem”, kuri izdara lielas lietas sabiedrībai un iesaistās daudzās filantropijās. Viņiem faktiski nav vienalga par to, kā palīdzēt kādam, bet, pateicoties tīras pašpārliecinātības un egoisma vadībai, viņi to dara, lai izteiktu uzslavas, uzmanību un pielūgšanu, kas nāk ar šādiem centieniem. Tiek arī uzskatīts, ka daudzi uzņēmumu vadītāji un politiķi ir psihopāti, jo psihopāta auksti aprēķinošais domāšanas veids nodrošina atšķirīgu priekšrocība, pieņemot smagus, bet nepieciešamus lēmumus, kas citiem šķistu pārāk nepatīkami vai satriecoši negatīvo seku dēļ citi. Īsāk sakot, psihopāti var būt neticami ļauni, jā, bet tie ir arī nepieciešami, lai pasaule funkcionētu.

  • Atbildēt Markam P
  • Citēt Marks P

Iesniedzis viens no cilvēkiem, kas 2016. gada 11. janvārī slēpjas redzeslokā - plkst. 18.28

etiķetes sasodīja visus tos, kas ar viņiem tiek iespiesti.
tas mani tiešām izbrīna, kad cilvēki saka skriet cik tālu var meitene / frants. tiklīdz kāds dzird psihopātu.

Tātad cilvēki var piedzimt bez iespējas izjust bailes. labi, ka daži cilvēki var piedzimt bez iespējas zināt, ko citi cilvēki ņem sarīvēti.

Pieci mēneši psihiatrisko slimnīcu, un šķiet, ka vienīgais viņu izārstējamais līdzeklis ir ievadīt jums tabletes, līdz kaut kas noklikšķina.

pastāsti man, kura tablete man ļaus sajust to, ko jūt citi vecāki, redzot piedzimušus savus bērnus.

kuras tabletes man palīdzēs attiekties uz maniem bērniem, lai viņi nepamana, cik viltus esmu.
stimulācija ir kā kokaīns, jo mēs nevalkājam to pašu ādu. iedomājieties, ja jūs nevarētu savienoties ar visu apkārtējo dzīvi. tik pilns katru dienu. kā bērnam ir vieglāk stimulēt ikdienas gaitas.
kā gadu iepriekš narkotiku tikai kaut ko sajust. pārvēršas par kaut ko tādu, kas noved pie kaut kā līdzīga veida lietai, kuru jūs kopā sadūrāt. dažreiz slikti, dažreiz briesmīgi. dažreiz šausminoši.
Bet katru reizi, kad redzu, bēg no viņa, viņš tevi nogalinās. viņš ir prāta saimnieks un ir tikai savtīgs.

daži no mums atsakās no stimulācijas. tho tas mūs nekad nepamet. jo mēs esam cilvēki. sociālas būtnes, kas dzimušas bez spējām sajust, ka viens otru savieno. patiešām ir nežēlīgi.
precējies 8 gadi 3 bērni. Es esmu nācis klajā ar sev domātu rulzu kopumu, ko es izvirzīju augstāk par savu dzīvi.

pirmais. Es nemelošu, ja vien tā nav mana darba un / vai ģimenes aizsardzība no prātīgas vai emocionālas naudas kaitēšanas.

numur divi, neskatoties uz sevi. Es darīšu visu, ko spēšu, ar šo gabalu labojumu.
Trešais numurs, mans vārds ir mana obligācija.

es teicu savai sievai, ka nevaru tevi mīlēt. bet es varu izvēlēties un es tevi izvēlos. tev, iespējams, nekad nebūs vienalga, ja tu mirsi. Es varu izvēlēties, ja šis brīdis ļautu man apmainīt savu dzīvi pret savu. tad jūs sasodīti labāk ticat, ka iemesls ir mans vārds.

Ārprāts vai dobais ceļš. Es tikai priecājos, ka man bija izvēle.

  • Atbildiet vienam no tiem cilvēkiem, kas slēpjas acīm redzamā vietā
  • Citējiet vienu no tiem cilvēkiem, kas slēpjas acīm redzamā vietā

Iesniedzis Alekss 2016. gada 5. februārī - 13:34

Tiešām? Lielākā daļa cilvēku izjūt sāpes citām personām? Tad ko darīt ar šausmu filmām, kurās cilvēki parasti tiek sasmalcināti? Ziņas par vardarbīgiem nāves gadījumiem un tā tālāk? Tas pārdod, un tas pārdod lielu laiku. Vai šie cilvēki līdzjūtīgi redz upurus, kurus viņi redz? Ja tā, vai viņiem ir slikta pašsajūta vai ciešanas? Man žēl, ka to nesaņemu un nepērku. .

  • Atbildēt Aleksam
  • Citēju Aleksu

Iesūtījis Tons 2016. gada 16. maijā - plkst. 12.58

Smagos psihopātos, piemēram, sērijveida slepkavas, lielākajai daļai no viņiem ir bijusi vardarbība bērnībā vai citas traumas. Es domāju, ka nopietns emocionāls kaitējums varētu noņemt jūsu noklusējuma pozīciju pret naidīgumu. Ja jūs mācāties, ka pasaule nav droša, jūs arī pēc noklusējuma nesniedzat empātiju citiem, un patiesībā jūs domājat, ka kāds, kas jums uzticas, ir stulbs, un tāpēc jums nevajadzētu viņu žēlot. Droši vien, ka pastāv arī ģenētiskais faktors, bet ļaunprātīga izmantošana implicē to un nodod to nākamajai paaudzei utt. (Jo ļaunprātīgi mēdz ļaunprātīgi izmantot citus).

Tas izskaidro, kāpēc viņiem noklusējuma trūkst empātijas, un to ieslēdz tikai selektīvi.
Lielākajai daļai noziedznieku ir vēl daži citi noziedznieki, kuriem viņi uzticas, piemēram, kolēģi bandas locekļi.
Visi citi tiek uzskatīti par aizdomās turētiem un ienaidniekiem.

  • Atbilde Thonam
  • Citāts Thons

Iesniegusi Luna 2016. gada 13. jūnijā - plkst. 19:16

kā kāds no jums var pateikt, ja kāds atklāti atzīst, ka ir psihopāts, kuram meklē uzmanību, tas visvairāk attiecas daļēji par to, ka psiho jums neteiks, ka viņi ir psihopāti, jo viņi zaudēs ticamību par jebko, ko viņi dara nākotne. tas būtu tāpat kā nospiest pogu “invalīds”. Es domāju, ka jūs aizmirstat, ka tas tomēr ir internets un tas ir anonīms. Psihopātu lielākās bailes tiek pakļautas tādam, kāds viņi ir, un tas ir iemesls, kāpēc viņi nekad jums to neteiks, ja viņi jums to personīgi saka, sakiet, kad esat piedzēries un jūtaties diezgan grandiozi... tas ir savādāk stāsts. Es saku, ka jūs nevarat diskreditēt tā dēvētā pašpasludinātā psihopāta teikto, jo viņi to teica. Viņi zina, ko ir paveikuši pagātnē. Viņi var pārrakstīt savu vēsturi uz jūsu sejas, jo tas tajā laikā viņiem ir piemērots. Tie nav roboti, tāpēc nav iemesla baidīties. Iespējams, ka jūs baidāties un parādīsit I, kas viņus intriģēs, lai iegūtu jūsu uzticību. Es nezinu, vai es esmu psihopāts, es vienkārši zinu, ka neesmu sociopāts, jo man netrūkst emociju un es neveicu manipulācijas, ja vien man tas tiešām nav jādara. bet kad es savā prātā esmu izlēmis, ka darīšu kaut ko, es to darīšu. Es došos dzērumā, dodoties kruīzā, lai izklaidētos. Doma, ka mani pārņem varas iestādes, šķiet apšaubāma, bet tā drīzāk ir izaicinājums, kas tiek pieņemts kā izaicinājums. Es atceros, ka biju ap četriem, kad pirmo reizi aizbēgu no mājām, jo ​​biju kaut ko sajukusi un mana ģimene neiejaucās, tāpēc es to darīju par spīti. ES apmaldījos. kad es paskatījos apkārt, es sapratu, ka nezināju savu ceļu atpakaļ, un tieši tad tas sākās. Es gāju cauri kukurūzai uz lauku māju un grasījos klauvēt pie durvīm, lai saņemtu palīdzību, bet mani apjucis kāds dzīvnieks. tikai tad kāds no manas ģimenes brauca garām, pamanīja mani un kliedza uz mani, lai iekāptu mašīnā un nekad vairs to nedarītu. Kad mēs atgriezāmies, es jutos kauns par bēgšanu. bet neviens nejuta patiesas rūpes par to, lai es pazustu, policisti uz četrām stundām, kad biju pazudis, nemaz netika izsaukti. mana māsa smējās par mani uz sava rēķina par to, ka es to izdarīju, un es jutu, ka tas bija viņas pašas izklaides pretstatā manai drošībai. mana ģimene to audzinātu, un es vienkārši jutu daudz kaunu, dusmas, bailes. Tā bija mana pirmā atmiņa, kas ir cieta, bet es to ļoti labi atceros. Es to apkaunoju jau no paša sākuma, jo zināju, ka kaut kas nav kārtībā ar ģimeni, un es ļoti sašutusi par viņiem, ka nepamanīju savas sāpes un ignorēju. Mani tiešām interesēja arī dzīvnieku anatomija, es nogalināju dažus dzīvniekus, kad biju viena. Es neko nebūtu jutusi, ja tā nebūtu manai ģimenei, tāpēc arī man tas liek justies kauns. Es melotu un teiktu, ka nejauši uzkāpu uz tā. Es vēl varu rakstīt, bet es tiešām domāju, ka tas ir pārāk izlikts un pārkāpj veidu, kā es sevi uzskatu, un tas man nepatīk. jūtas neērti. tas nav tas, kas es esmu. Es saku, ka psihopāti kļūs par psihopātiem, ja vien kāds jaunībā neiejauksies un neliks viņiem justies kauns... iespējams? Kopš tā laika es neko neesmu sāpinājis, jo man iemācīja, ka tas ir slikti. bija slikti mēģināt aizbēgt no mājām, tāpat kā bija slikti ievainot dzīvniekus, un bija slikti mainīt radiostaciju, un bija slikti darīt VISU, ko mana mamma un viņas bf neatļautu. Es viņus vainoju, es tiešām to daru. Es esmu 22 gadus veca sieviete, un mans naids katru dienu kļūst arvien spēcīgāks. Es tikai gaidu pareizo situāciju, kad būs pareizi parādīt šo niknumu, kāds man ir. Mani uzaudzināja ļoti nolaidīgi vecāki, viņi tagad bija narcisti, kad es atskatos uz viņu vecāku devīzi tika atļauts jūsu bērniem pašiem dzīvot no pirmās dienas... Es domāju, ka šādi tiek veidoti psihopāti... rokas nost vecāku audzināšana. bērnam ir vajadzīga uzbūve, bet ne pilnīga aizrautība, lai izjauktu... perfekta kombinācija psihojam, man jāsaka. Nav struktūras, bet var brīvi izmantot savu spriedumu un rīcības brīvību... tomēr 5 gadu vecumā? Es domāju, ka nē. bet tāpēc es nevēlos bērnus neatkarīgi no tā, cik ilgi es varu izlikties par normāliem, es baidos, ka mana psihopātija pagaidām ir pasīva un es nekad nevēlos viņus sāpināt. viņi nekad nesapratīs manas bērnības stāstus, nav labu atmiņu. Es to visu bloķēju... kas ir vecāks. kāds, kas jūs vada dzīvē? Es to nesaprotu.

  • Atbildēt Luna
  • Citēt Luna

Iesniedzis Maskulists Cilvēks 2016. gada 27. jūnijā - pulksten 1:36

Tavs nepareizā stāstījuma saturs liek domāt, ka tu sevi ienīsti ar nopietnām kastrācijas fantāzijām. Jūs vēlaties saņemt sieviešu apstiprinājumu sava naida dēļ būt vīrietis vai tāpēc, ka bieži kļūdāties, un tas jūs dziļi aizvaino.

  • Atbildēt maskulistam Man
  • Citāts Maskulists Man

Iesniegts Åke 2016. gada 21. jūlijā - plkst.4: 21

Pieķeršanās psihologs Gordons Neufelds ir paveicis daudz pētījumu par to, kā empātija tiek nomākta bullīšos. Viņa teorijās var būt atslēga uz to, kas notiek psihopāta smadzenēs, un kā viņu empātiju var atkal parādīt. Šo stundu garo viņa lekciju ir vērts noskatīties: https://www.youtube.com/watch? v = q7mznfMI1T4
Beigās viņš stāsta aizkustinošu stāstu par to, kā viņš vardarbīgas bandas vadītājam palīdzēja atgūt savu empātiju.

  • Atbildēt Åke
  • Citēt Åke

Iesniegusi Marija 2017. gada 10. februārī - 17:24

Pašidentificētiem psihopātiem patīk lepoties ar savu viltīgo intelektu, it kā viņi nespēj izjust empātiju un ir skaidri virs jebkura ikdienišķa cilvēka uzvedības.
Reiz bija saruna internetā ar pašpasludinātu psihopātu, norādot, ka viņš puko un uzskata, ka visas cilvēka dzīves formas ir atgrūdošas. Ja tas bija atturošu urbumu žests, tad ar to diez vai pietika. Es uzskatu, ka sevis identificētie psihopāti ir skaidri narcisti, kuri vēlas tikt uzskatīti par psihopātiem. Šādas diagnozes apgalvojums ir tikpat nepierādīts kā daudzi psihologu un neirozinātnieku pētījumi un teorijas. Cilvēka smadzenes ir nenovērtējamas jau zīdaiņa vecumā un pat pilngadībā. Un ne viens cilvēks uz šīs planētas ir tikai viena lieta. Psihopāts skaidri zina empātiju, pretējā gadījumā viņš joprojām nepastāvētu ar mūsu cilvēku sabiedrību. Tieši pretēji, un empātija diezgan spēj izslēgt emocijas. Kur jūs noņemat robežu, lai izdarītu savu viedokli par citiem. Cilvēki ātri izkārto uzlīmes un ieliek citus jēgā. Es lasīju šo rakstu, cerot atrast kāda veida autentiskumu, viss, ko es redzu, ir vairāk predisponēti psihologu un neirologu secinājumi.

  • Atbildi Marijai
  • Citēju Mariju
  • Iepriekšējais
  • 1. lappuse (pašreizējais)
  • Nākamais
instagram viewer